0

Fynd och julpynt

Leo och Simon har haft bästa helgen då dom har fått vara hos Julia och Johan från fredag till idag.
Så glada goa killar som har bowlat, fiskat, ätit gott, fiskat, tittat på film, fiskat mm :)
Jag och Mikael har också haft en jättebra helg som vi mesta del tillbringat i Varberg, men igår på förmiddagen var vi i Halmstad för att kika lite i affärer......men det blev allt mer än att kika då vi råkade ramla in på Intersport där det var rea, 50% på 50% av priset.
Tänk, vi köpte följande skor, två par Converse, två par Salomon, ett par Nike, ett par Adidas för 900 kronor
Mikael fick även köpt ett par Adidas byxor (inte en sån super-rea kanske, men till bra pris) för 299 kronor
Idag innan vi hämtade våra små gryn igen, så tog vi vägen om Gekås och kolla vilken fin termos Mikael hittade till mig
 
Jag fick en mindre ångestattack när jag trodde att jag skulle komma till trädgårdsavdelningen men som nu började plockas bort och ersättas med DETTA!!
Ja, ja, tomta bäst ni vill på Gekås, jag och Simon njöt av ett gott bad i havet som vanligt (och hoppas vi kan göra en tid till framöver)
Cora blev minst sagt glad över att återse Simon och de båda gosade och lekte på baksidan i timmar
 
 

Kommentera här: