0

Tack så mycket och seminarie

Först måste jag tacka så mycket för den otroliga respons jag fick för mina texter "Det tar tid" och "Badet".
Otroligt roliga att så många gillade dom och vet ni vad.....jag har hela fortsättningen fram till när man är hemma efter utställningen igen.
Jag har även skrivit lite annat som jag om det är fortsatt många som gillar att läsa mina texter kanske lägger ut här framöver.
 
Igår vid 17-tiden tog jag och Simon våra järnhästar och susade ner till havet en stund för att dopp i det blå.
Kl 18.30 var jag på NU Skins seminarium i Bua.
Jag kom in i lokalen och ett, tu, tre, så fick jag sitta som kvällens "spa-modell".
Alltid intressant med sånt som har med inte och yttre välmående att göra, men det ligger kanske inte riktigt i klass med vad min pengapung är laddad med.
 

Kommentera här: