0

Gå upp fem timmar innan jobb och det blir stressigt

Tänk er att starta morgonen med att gå upp klockan 04.30 fastän man börjar jobba först klockan 10 bara för att titta på månen.
När "tittstunden" var över, så hade jag all tid i världen innan det var dags att ge mig iväg till jobbet.
Jag bestämde mig för att åka till gymmet direkt på morgonen och körde ett pass för överkroppen:
  • Rodd med stång
  • Bicepscurl
  • Axelpress
  • Frenchpress
  • Enarmsrodd
  • Hantelpress
  • Korta bicepscurl
Jag avslutade med 10 minuter på bandet med inställningen Random och hastighet 6 som den sista minuten ökades till 7.
 
Efter passet hade jag fortfarande gott om tid för sminkning och dusch.....trodde jag tills jag förstod att jag hade glömt handduken!
Ut ur omklädningsrummet för att leta upp My (som äger gymmet) som var där minuten innan och höra om jag kan köpa en handduk.
Men då hade hon redan hunnit iväg så nu blev det bråttom!
Jag slängde mig in i bilen och väl hemma så var klockan 9.30.
Klockan 9.40 satt jag i bilen igen för avfärd till jobbet, häpp, måste vara någon form av rekord :)
 
Här är en bild från igår morse innan träningen
 

Kommentera här: