0

Jag vet vad Ravelli tyckte

Det blev inte ett enda målartag på hela helgen.
Igår började vi morgonen på västkustvallen i 1 ½ iskall timma då Simon spelade match.
Efter lite värmande kaffe, så åkta jag, Tim och Simon sedan till Kungsbacka för att titta på den otroligt trevliga handbollscupen Aranäs Open där vi glädjande nog även träffade Julia och Johan samt Tims flickvän Julia  :)
Huttrande bestämde de andra sig för att åka hem till Tim och Julia för att fika......jag stannade i blåsten några timmar till.
Vid 16.30 hämtade Mikael upp mig och även vi tog en mysfika hos Tim och Julia.
ÄLSKAR dessa dagar när vi har möjlighet att träffa alla barnen <3

När vi stod och tittade på en handbollsmatch så kom Thomas Ravelli och det blev prat om ifall vi gillade vinnarlåten.....ingen av oss har hört den, men det hade Thomas och han höjde väl inte låten till skyarna precis utan kommenterade den med:
"Den var så dålig, det var det absolut sämsta jag hört, den var så jävla dålig så jag fick gåshud inåt!"
Jag kunde ju bara konstatera att:
"Då var det riktigt dålig!" :D
Det känns som om jag precis slutat frysa....och idag blir det en utedag på jobbet då vi åker till Stättared