0

Kreatin med smak, hmm

Kreatinet var slut, heelt slut igår, så efter jobbet tog jag mig en snabb sväng till MM sport för att inhandla nytt (ja, nu blev det ju inte bara kreatin utan lite nya kläer också :) ).
Jag har inte använt deras produkter innan, men blev rekommenderad följande 
 
Smak av sura hallonnappar lät och luktade kanongott tyckte Rasmus.
Tänk er då att klockan ringer 04.30, du går in och borstar tänderna, hugger en banan och blandar till "träningsdrinken" (med smak av sura hallonnappar), älgar iväg in i bilen, slukar bananen och tar en rejäl klunk av drinken och där tar den stopp.
Efter många om och men och div mindre attraktiva ansiktsuttryck, så åkte äntligen första klunken ner.....och då var det bara ca 1,5 dl kvar....hua!
Ingen produkt för oss "morgontränare" kanske, men jag brukar kunna vänja mig, vi får se hur det blir med detta...vad gör man inte om det är en bra produkt :)
Dagens gympass, bröst och rygg 3 set x 60 sek:
Chest press
Bent over row
Wide row
Pullover
Shoulder press
Dead lift
Push up

Kommentera här: