2

Jag erkänner...jag hade fel

Idag efter träning och tandis så åkte vi hem, hämtade upp Mikael och åkte vidare till Kungsbacka för att handla lite och ta prover på Simon.
Stark kille med på gymmet <3

Jag är så glad när jag har fel.....ibland.
Simon har ju som jag skrev tidigare fått väldigt mycket petekier i ansiktet (men iof inga blåmärken på kroppen), glädjen var minst sagt stor när sköterskan ringde och berättade att Simons värden låg på 111!! 😀
Ha en underbar fredag, det har jag <3

Älskar våra Magnoliaträd <3

Kommentarer:

1 Julia:

skriven

OJ! Vilken fin bild på Magnoliaträdet!!! :O Wow! :D <3

Svar: Ja,nu är det fantastiskt fint 😍
Susanne Lindahl Hjerpe

2 Pia:

skriven

Åh så underbart att höra!!!!!! Då är det mer än okej att ha fel ;)
Magnoliaträdet är helt fantastiskt!
Ha en riktigt fin helg.
Kramen
Pia

Svar: Tack Pia.....vi är så otroligt glada 😀
Kramar Susanne
Susanne Lindahl Hjerpe

Kommentera här: