1

Förkylt

Denna vecka har Rasmus, Leo och Simon varit hemma från skolan med halsont och täppt näsa, Simon skall till skolan idag (han har inte ro att vara hemma ;) ).
Sedan jag började med att pressa en citron blandat med vatten varje morgon så har jag inte varit förkyld trots mitt jobb på förskolan med en massa bacillusker (startade med detta för några år sedan)......hoppas det fortsätter så.
Men förkyldning kan man ju ta....i Veddige så var det minst fem barn i varje klass och 13 lärare som låg sjuka i maginfluensa under förra veckan och det vill jag verkligen inte ha!
Igår körde jag ett Cardiopass, jogging 3.8 km och imorse var jag på gymmet klockan 04.15 och körde rygg och bröst.
Varje övning 3 set X 60 sek:
Chest press
Bent over row
Chest fly
Wide row
Pullover
Shoulder press
Dead lift
Push ups

Kommentarer:

1 Pia:

skriven

Hoppas hoppas att alla bacillusker missar dig :D
Kramen
Pia

Svar: Tack, ja, det hoppas jag med :)
Kramar Susanne
Susanne Lindahl Hjerpe

Kommentera här: