0

Men hur känslig får man vara

Nu på morgonen satt jag för att kolla lite idéer till examenspresent....Julia som nyss började skolan är utbildad förskollärare den 3 juni, hur i hela friden gick det till!
Bäst som jag sitter här så kommer jag in på en blogg där en moster skriver och har tagit kort på systerdotterns examenscermoni (inget känslostormande inlägg utan bara ett enkelt inlägg) och där sitter jag och torkar tårarna....vad händer?! :D
ÄLSKAR att se sån där riktig glädje och att veta att någon verkligen har kämpat för att uppnå dess mål, det är det absolut bästa med att titta på sport tex. att se någon/några stå där på pallen och man vet vilket sjukt arbete det ligger bakom.....jag kan lova att jag kämpar för att hålla tillbaka tårarna varje avslutning....och studenten skall vi inte tala om så det blir tufft för mig i år, förskoleexamen den 3/6, studentbal den 5/6, student den 10/6 och skolavslutning x2 den 15/6.
Men nu är det än så länge april och igår var jag, Leo och Simon på simhallen i Veddige.
Efter att killarna simmat 200 meter och jag 1000 meter, så var det lek i 1½ timma

Kommentera här: