0

Mitt föregående Grr-inlägg

Hm, trodde att jag hade lämnat min "tandläkardust" bakom mig i den mån att jag "bara" skall se till att byta folktandvård........men se när man är ute på div träningspass, så far tankarna som stollar i huvudet och idag under min PW nu på morgonen så kom det där samtalet tillbaka i huvudet.
Vi lär ju inte bli fattiga på 200 kronor, men att tanten i telefonen (ja, hon var nog bara något år yngre än vad jag är ;) ) har mage att säga att vi tog upp en plats för en annan patient......Simon var där för enbart lackning vilket sammanlagt tog 2 minuter, om dom hade haft stolen i rätt läge när vi kom, så hade det hela tagit 45 sekunder, att dom sedan SJÄLVA var 4 minuter sena var inget som jag hängde upp mig på då.
Det var ägare till en tandläkarklinik man skulle ha blivit.....200 kronor för 45 sekunders utebliven tid, det är grejer det......kan undra vilken stackars patient dom tänkte kilar in på Simons tid.
Nej, nu MÅSTE jag lägga detta bakom mig, det tar på tok för mycket energi.
Idag är det jobb igen och då blir det Solkullas Mello 2016-final med artister som RIK, Dolly Style, My Little ponny, KIZZ mm
 

Kommentera här: