1

Skriftens gåva

Idag har vi haft planering på jobbet, det är verkligen guld värt med dessa dagar, man får gjort så otroligt mycket.
När jag kom hem så fick jag ett samtal från min underbara dotter.
Hon har verkligen skriftens gåva och detta tillsammans med att hon har ett hjärta av renaste guld fick mig att ännu en gång torka tårarna när hon läste upp en otroligt vacker dikt som hon har skrivit.....dessvärre så kan jag inte dela med mig av denna här och nu, men jag kan göra det om ett tag :)
Nu kan man ju verkligen tro att det är lite Anna Book över mig, men det lovar jag att så är det verkligen inte, men att torka en liten tår av glädje, beundran och stolhet, det kan allt hända :)
Nu har jag varit iväg på dagens cardiopass som fick bli 5.3 km jogging (skulle ju köra PW, men jag tycker verkligen att det är toktråkigt att promenera).
 

Kommentarer:

1 Julia :

skriven

Finaste, bästa, underbara mammie! 😍 Det är ju dig jag fått det ifrån!😍 Blev sååå glad när jag läste detta, det gjorde min dag!!😃 Älskar dig så himla mkt! 😘❤️

Svar: Du skriver så otroligt fint och jag vet att alla vackra ord kommer från hjärtat, du är helt otrolig GummseGos och jag älskar dig så galet mycket!!! <3 <3
Susanne Lindahl Hjerpe

Kommentera här: