0

Vad är det med mig och torsdagar?

Torsdagar......oftast är jag väldigt trött på just torsdagar, kvällarna är sega och jag sneglar ofta på klockan....när klockan är nio så tycker jag att jag har all rätt att få gå och lägga mig.
Men så ligger jag där igen, timmarna går och det känns som om jag aldrig varit piggare, jag vänder och vrider på mig, puttar till gubben som snarkar, räknar flugskitar i taket (få inte till det där med att räkna får ;) ).
Klockan blir tolv när jag bestämmer mig för att inte titta på den mer.
Så tillslut somnar jag....för att vakna till tre gånger innan klockan ringer 04.30.
På med kläder, hugger en banan och ger mig iväg till gymmet.....härligt, idag är det fredag och ikväll sussar jag gott klockan 20.00 i soffan :)
Gymmpasset gick jättebra, idag körde jag igenom hela kroppen,
4set, 6 reps
Marklyft
Arnolds
Squats
Hammercurl to press
Dubbel pullover
Plankan med hantellyft
Allmänt Gym Träning Arnolds Bua Gym Gym Bua Hammercurl Marklyft Plankan med hantellyft Pullover Squats Träning Träningspass Träningsupplägg Västerhavsgym

Kommentera här: