2

Lite uppdatering

Tänk...på onsdag så är valparna redan 8 veckor och två av dom flyttar redan då.
Jag vet att jag har varit lite dålig på att uppdatera, men det har liksom inte funnits så mycket tid...och vilja att sitta framför datorn, men idag skall jag bjuda på lite bilder på godingarna :)
Inte så lätt att vara liten minsann
-Hallå, kan någon hjälpa mig här?
-Matte!
-MATTE!!!
Valparna njuter av havsturerna lika mycket som vi
-Och vad är detta då?
-En blomma som kallas "Hundkex"
-Gött....kex!
Man måste pausa i leken <3
Dags för hemgång
Så några bilder på ett annat vackert djur som älskar våran Buddleja
 
 
 
 

Kommentarer:

1 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

super söta

Svar: Tack😊
Susanne Lindahl Hjerpe

2 JUNITJEJ:

skriven

Verkligen söta!

Imorgon väntar en ny lucka i min julkalender. Då blir det en perfekt vinst för alla hundälskare!

Svar: Kanon👍🏼
Susanne Lindahl Hjerpe

Kommentera här: