0

Bästa dagen!

Igår kom alla barn med respektive hem för att äta middag och titta på mello.
Det är utan tvekan den lyckligaste stunden i livet....när alla är hemma <3
Jag fick så fina blommor och paket. I det ena paketet fanns en dröm, en dröm som jag aldrig trodde skulle bli sann.
Jag har under barnens uppväxt sagt att om Elton John kommer till Sverige igen, DÅ skall jag åka för att titta och lyssna på honom.....det har aldrig blivit så och när jag för några år sedan hörde att han inte skulle spela i Sverige något mer så tyckte jag naturligtvis att det var supertråkigt.
Döm om min förvåning igår när jag öppnade det sista paketet (som familjen köpt tillsammans) och det ligger två biljetter till just Elton John den 10 november på Malmö Arena!!
Jag är så sjukt glad och ser så otroligt mycket fram emot att få titta och lyssna till denna otroligt duktiga man!
Vet ni vad....bättre än så här kan det inte bli, min familj, mitt allt!! <3
 

Kommentera här: