0

Vad kan detta bli?

Igår var det jobb till kl. 16.30 och sedan tog jag mig en hjärnrensare på 5 km....tänk vad det gör gott för både tankar och ork.
Titta vad jag hittade i uteförådet på jobbet

Nu skall vi se vad vi kan få till av denna med hjälp av lite annat matr. som bland annat Hammarlack, målad mall och trästickor
Hästskon är målad och jag "repar" trädstickorna med en sax så att ytan bli "spårig" och ojämn
Därefter limmar jag ihop trädstickorna och målar dom svarta.
Efter att stickorna torkat så målar jag en gång till med brunt som jag direkt efter målning torkar av så att en del av det svarta träder fram.
På med lite små "lådlås" som får aggera gångjärn och en liten knopp till handtag....nu är det bara lite finlir kvar, men ni kan ju säkert se vad som plötsligt kommer att hända på förskolans utegård framöver....vem är det som har flyttat dit?
 
 

Kommentera här: