0

Hej, vad det går

Shit....det är ju precis den här tiden på året som jag vill njuta och ta vara på varje sekund...värme, sol och att ha hela sommaren framför oss, det är för mig det allra bästa.
Vad händer?
Dagarna rusar förbi i 190.....det är en massa inplanerat på jobbet, Simon har träningar och matcher, killarna har fyra utflykter med skolan denna veckan, jag slutade 16.30 igår och skulle vara med Simon på ett litet klassjippo kl. 17, idag slutar jag 16.45 och skall vara med Simon i Bua kl 17.10 då han har samling inför matchen kl. 18 (tiden går inte ihop idag heller, men tränarna är informerade att vi kommer så snart vi kan).
På fredag har jag och Mikael nöjet att få gå på examenscermoni för Julia (och därefter åker vi och äter gott någonstans i Varberg) medan resten av familjen åker till Felicia som tar studenten.
På söndag är det studentbalen för Rasmus där varberg ordnar en otroligt vacker parad där ungdomarna går från kyrkan ner till Societén.
Sedan är det bara 2 veckor kvar tills lugnet lägger sig :)
Men nu TRÄNING innan jobb :D
 

Kommentera här: