0

Jaha, då var det dags igen

Det sista jag gjorde igår innan jag gick för att lägga mig var att prata med min goa vän Lena.
Det spelar ingen roll om jag och Lena pratade för en timma sedan eller för en månad sedan, vi har alltid så otroligt mycket att prata om och fastän vi till slut (efter över en timma)  lägger på luren så finns det en massa saker som vi inte hunnit prata om.
Kvällstrött som jag är så tyckte jag att klockan blivit fasligt mycket innan jag kom i säng....kl var ca 22.30 :)
Jag gick och lade mig...och där blev jag liggande och stirrade upp i taket.
Tankarna for som pingpong-bollar i huvudet.....jag hade fått en massa positiv energi från mitt och Lenas samtal, jag har tusen idéer som jag skulle vilja ro iland med på jobbet, sedan spottade jag en tanke på en pappa på Simons förra fotbollsmatch.....inte konstigt att barn får en skitattityd när man har föräldrar som beter sig som sv_n. Heja Therese som talade om för denna pappan vad skåpet skulle stå!

Mikael kom hem, gick och lade sig, somnade och jag var fortfarande pigg!
Jag tittade på klockan för sista gången kl 01.45 och måste erkänna att jag blev liite stressad då klockan ringer 05.30, men då tar jag till mig pappas råd:
"Susanne, tänk aldrig på de där sömnlösa nätterna, va vaken om du inte kan sova, jag lovar att du tar igen det någon annan dag/natt" och så är det ju, inget att stessa upp sig över.
Efter att Leo och Simon åkt till skolan, så åkte jag till gymmet för ett gött rygg/bröstpass.
Ha en go fredag <3
 

Kommentera här: